ELŐFIZETÉS LEMONDÁSA

GYAKORI KÉRDÉSEK:

GYAKORI KÉRDÉSEK:

Kérlek olvasd át őket,hogy megfelelően informálódj

Amennyiben sikeres volt a lemondás az email-ben,a “köszönő” oldalon találod majd azt hogy :”A kártyaregisztráció törlésre került.”

NEM. Amikor lemondod ,vissza már nem tudjuk kapcsolni ,ezért kérlek körültekintően dönts.

A fiókod,és az előfizetésed két külön rendszeren működik ,ezért valószínűleg hogy amikor lemondod az előfizetést ,NEM törlődik azonnal a fiókod. Az előfizetés lemondása automatikus,a fiókot pedig kézzel fogjuk törölni. A Fiókokat minden hónap végén töröljük,de megnyugodhatsz: ha végig mész a folyamatosan biztosan törlődik az előfizetésed.

A Garancia kizárólag az első hónapra vonatkozik ,ismétlődő kifizetésekre nem. Amennyiben első hónapban csatlakoztál ,és 14 napon belül kérted vissza a pénzed – maximum 30 napon belül visszafizetjük a tagsági díjat.

Amennyiben 100% biztos vagy benne,hogy nem találod a levelet -akkor kérlek írj nekem telegram csatornán prívát üzenetet!

MINDJÁRT KÉSZ VAGY... 80%

1. Kérjük nézd át a leveleidet ,és keresd meg a "Sikeres fizetés! Infók a levélben" levelet. (Itt tudod lemondani az előfizetést)

Pár tanács ,hogyan találod meg:

  • Írd be a keresőbe a címet: Sikeres fizetés! Infók a levélben
  • Nézd meg ,mikor fizettél elő -és tekerj le addig a dátumig.
  • Keresd a promociós mappákban is!
  • A levelet a segitseg@tippszakerto.hu email címről küldtük. Ezt keresd.

2.Ha megtaláltad a levelet, a levél alján találod Az "Előfizetés Lemondása ( nem visszavonható!) linket. Arra kattints rá,majd erősítsd meg.

3.Kész is vagy, az előfizetésed lemondásra került. 🙂

Mit csináljak ha nem találom a levelet?

Kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot ,és mi manuálisan töröljük az előfizetésed ( maximum 48 órán belül)